Subject: Re: arireg ja kr x-tee teenuste avamine uuele ehitisregistri registrikoodile
From: "Siim Puskar" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 15:14:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Hedi,

Täitsin taotluse ja panen kaasa manusena.

Head,

Siim Puskar
E-ehituse teenuste arhitekt
E-ehitus osakond
Maa- ja Ruumiamet
+372 5885 1214, siim.puskar <mailto:[email-masked]> @maaruum.ee
Mustamäe tee 51, Tallinn

  _____

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 26, 2025 10:09:25 AM
To: Siim Puskar
Subject: RE: arireg ja kr x-tee teenuste avamine uuele ehitisregistri
registrikoodile

Tere

Uuele alamsüsteemile teenuste avamiseks palume saata digitaalselt
allkirjastatud taotlus (manuses).

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Siim Puskar <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 25, 2025 3:40 PM
To: Marko Oldermann <[email-masked]>; RIK info <[email-masked]>
Subject: arireg ja kr x-tee teenuste avamine uuele ehitisregistri
registrikoodile

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervitus,

Võtsin praegu meie x-tee listist RIKiga seotud kontaktid, ei tea kas on
õiged adressaadid aga kui ei ole siis palun aidata.

Seoses ehr3 alamsüsteemi viimisega MKMi alt MaRu alla, muutub meie
alamsüsteemi registrikood.

Vaatasin üle ja hetkel on ehr3 alamsüsteemile avatud teenused:

*	EE/GOV/70000310/arireg/detailandmed_v4/v1
*	EE/GOV/70000310/arireg/lihtandmed_v1/v1
*	EE/GOV/70000310/kr/Kinnistu_Lihtandmed_v2/v2

Palun anda eelpool toodud teenustele x-tee TEST ja TOODANG keskkondades
ligipääs uuele Maa- ja Ruumiameti registrikoodi all registreeritud
alamsüsteemile: /GOV/70003098/ehr3

Tervitades,

Siim Puskar

E-ehituse teenuste arhitekt
E-ehitus osakond
Maa- ja Ruumiamet
+372 5885 1214, siim.puskar <mailto:[email-masked]> @maaruum.ee
Mustamäe tee 51, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.